Knygoje „Reklamos žmogaus išpažintis“ — sėkmingiausios Davido Ogilvy idėjos, taktikos ir metodai, dėl kurių ši knyga tapo perkamiausia daugelyje šalių. Šiuolaikinės reklamos tėvu laikomas Davidas Ogilvy sukūrė keletą ypač įsimintinų reklamos kampanijų, tapusių sektinais pavyzdžiais.

Dar ši knyga svarbi todėl, kad ji — ne tik apie reklamą, bet ir apie žmonių mąstymą ir elgesį susidūrus su verslo sunkumais. Tiesą pasakius, viena garsiausių D. Ogilvy frazių yra visiškai ne apie reklamą: „Žaviuosi kultūringais žmonėmis, kurie pasižymi puikiomis manieromis. Negaliu pakęsti priekabiautojų ir piktavalių, tik ir laukiančių, kada galės pradėti kariauti... Šlykščiuosi pataikūnais, bandančiais įsiteikti savo bosams, — paprastai tai tie patys žmonės, kurie nuolat kimba prie savo pavaldinių.“

Prieš 45 metus jo išleista „Reklamos žmogaus išpažintis“ vis dar išlieka universaliu ir privalomu tekstu kiekvienam reklamos specialistui. Autoriaus patirtis, įsitikinimai ir požiūris yra aktualūs verslo žmonėms, rinkodaros specialistams ir beveik kiekvienam vadovui.

Vertėja Milda Morkytė.


ISBN: 978-9955-23-207-0

Metai: 2009

Puslapių skaičius: 182 p.

Kalba: lietuvių

Įrišimas: minkštas

Leidykla: „Baltos lankos“

© VŠĮ MEDIA FORUMAS
2007-2016

Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.