Rytis Juozapavičius
Rytis Juozapavičius: laimėkime kartu

Žurnalistas Rytis Juozapavičius šiuolaikines žiniasklaidos tendencijas iliustruotų Peterio Gabrielio vaizdo klipu „The Barry William's Show“. Tai daina apie TV šou verslą, kur, susirinkęs iškrypėlius ir ligonius, kuri produktą ir, anot jo, visuomenei pardavinėji socialinę pornografiją, t.y. haliucionuoji ir kontroliuoji tuos vaizdinius, nuo kurių darosi bloga. „Jei žurnalistas neieško savo veikloje aukštesnės mūsų visų bendro buvimo prasmės, jei užsiima tik neigimu, destruktyvia kritika, ardymu, tai iš esmės jo „misija“ yra pardavinėti konfliktą, konfrontaciją, meluoti ar nutylėti, nepasakant to, kas svarbu“, — kolegoms kritikos negaili žiniasklaidos priemonių korupcijos atvejus šalyje tyręs ir dėl to spaudos nemalonės užsitraukęs R. Juozapavičius.
Komunikacijos konsultantas Rytis Juozapavičius: „Protingiausia būtų veikti Rusiją puoselėjant maištingas pagarbos kitam idėjas“

Įsivaizduokite, kad jums ant piršto atsirado karpa. Turite dvi išeitis – arba nukirsti ranką, arba išryškinti karpą, inkrustuoti deimantu ir pabrėžti, kokia ji graži? Ką rinksitės?
Komunikacijos konsultantas Rytys Juozapavičius pateikia karpos pavyzdį, aiškindamas, kaip žmones veikia propaganda. Jis pabrėžia – kol Lietuvos žiniasklaida kuria įspūdį, kad pasaulis yra nesudėtingas ir jį galima įtalpinti į paprastas istorijas, esame nesaugūs.
Kartu su R.Juozapavičiumi laužome stereotipus, keldami nepatogiausius klausimus apie Rusiją, Ukrainą ir Lietuvos istoriją.